First Day of School

De gula bussarna är tillbaka. Ryggsäcken hänger på ryggen. Matsäcken är packad. Nu är dem tillbaka igen. Skolan har börjat!

Det var faktiskt med blandade känslor som jag vinkade av barnen till skolan idag. Efter att ha haft fyra barn hela dagarna ska det faktiskt bli skönt att ha två borta mellan 8-2. Ska också bli skönt att få in lite rutiner osv. Så jag ser fram emot det, plus att hösten har mycket att erbjuda.
Men samtidigt så är det blandade känslor, detta betyder att sommaren är slut och alla härliga heldagsturer är "bara" härliga minnen.

Men som sagt, hösten har mycket att erbjuda och jag ser fram emot den!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

"Mina" barn började också skolan idag! :)

Fast jag är ju inte där ännu :P

2009-09-10 @ 00:17:11
URL: http://chibs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se