Fixa söndag

Att få flytta in i en egen lägenhet längtar jag till. Att få fixa iordning den och inreda osv.
Men får man tro mina inköp idag så har jag redan en lägenhet. Köpte en massa ramar som är så fina och som jag längtar efter att få sätta upp i en egen lägenhet någon gång i framtiden.

Nej, nu ska jag vara effektiv. Det var ju fixar och slappar söndag idag.

Familjen är inte hemma så nu ska jag njuta av lugnet. Vet inte hur länge de blir borta men jag ska ta vara på tiden.

Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh, jag längtar också efter egen lägenhet. Typ jättemycket. ;D

2009-09-07 @ 17:13:33
URL: http://sextondenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se