Leedig!

Fick precis reda på att jag är ledig på måndag. I USA är det Labour Day som är en röd dag. Men jag brukar jobba när det är röda dagar och skulle ha gjort det på måndag också. Men jag ska jobba på lördag och får då inte 1 1/2 dag ledigt som man ska ha plus att jag har jobbat dygnet runt nu då de har varit borta. Så därför är jag ledig på måndag. Lycka!

Usch vad tiden springer iväg. Klockan är snart redan läggdags. Ska fixa lite. Imorgon ska vi på utflykt till stranden igen. Ska bli kul! Man får ta till vara på de sista sommardagarna.

Hoppas ni får en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: angelica

nice! nu är du en riktig student! vad glad jag är för dig skull! ta hand om dig! kramar

2009-09-04 @ 10:37:44
Postat av: Anna

Hej igen Matilda! Tänkte fråga dig igen då du inte svarat... Det här med hemlängtan..jag har varit här en och en halv vecka nu och jag tycker att det är jättejobbigt att vara hemifrån. Vad gjorde du åt det i början? Frågar dig då du borde ha lite tips eftersom att du varit hemifrån så länge. Hade du det väldigt jobbig i början? Hur är det nu? Står du väldigt nära din svenska familj eller står ni inte så nära varandra? Det blir ju liksom jobbigare när man gör det som jag...

Skulle gärna vilja ha svar då det kan komma att hjälpa mig att må bättre och kanske klara av det här året..

Kram Anna

2009-09-05 @ 00:26:58
URL: http://lifeofao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se