Var är jag?

Okej, jag måste bara smita in och skriva här.

Jag har gått och ångrat att jag inte såg Blink 182 när dem kom hit till Albany. Och nu precis så såg jag att de aldrig kom till Albany. De ställde in samma dag. Hur missade jag det?
De ställde in pga av deras vän "DJ AM" hade dött dagen innan. Samma fråga: Hur kunde jag missa det?
Jag brukar alltid ha koll på vad som händer i kändisvärlden. Men sen jag kom till landet när skvallret startar så har jag inte hängt med för fem öre. Skvallersidorna jag besökte varje dag har jag tittat in på kanske fem gånger under hela året. Vad hände? Bra eller dåligt får ni bedöma själva. Själv tycker jag att det känns konstigt att få reda på allt såhär i efterhand. Inte alls kul!

Så nu missade jag alltså inte Blink 182 i Albany. Där ser man. Hmm, hade jag inte den blekaste aning om...
Undrar om de kommer tillbaka?!


Kommentarer
Postat av: Petter

Haha det var ju "typiskt" men jag tror att de hade bokat om de datumen som de hade ställt in, så än kanske det inte är för sent ;) Hoppas allt är bra med dig!!

2009-09-07 @ 23:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se