Another day in paradise

En liten kort uppdatering. Sedan jag skrev senast sa har jag:

- Sett vilda delfiner simma utanfor huset plus sett dem under en battur

- Akt till en o och plockat snackor

- Gatt en strandpromenad och sett en fantastisk soluppgang (ibland ar det bra att bli vackt tidigt av barnen)

- Solat och njutit av solen

- Atit slemmigt oyster tagen direkt fran havet

- Fatt en matchmaker i from av min "vardmorbror"

- NJUTIT

Nu ropar de pa mig for vi ska spela spel. Jag ar laddad!

Hoppas allt ar bra med er!
Vi hors nar jag kommer hem, en 16 timmars bilresa hem vantar pa lordag!


Kommentarer
Postat av: sara

låter helt underbart! hade varit kul att se några bilder!

2010-04-09 @ 06:36:15
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej, jo jag har en fråga. Jag ska troligtvis åka som au pair i höst. Och vill såklart blogga under min tid där. Tänkte köpa en dator här hemma innan jag åker, men hur är det med internet och så?

2010-04-10 @ 14:15:19
URL: http://sarahjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se