I did it!

Jag överlevde denna dag och den kändes inte så lång ändå.
Åkte och hämtade killen med den minsta och så åkte vi och badade. De var så söta och simmade, skvätte och skrattade. Man kan inte annat än älska dem!
Kom hem och det blev mys och fix innan de andra kom hem. Det var då utmaningen började med att fixa middag och se till att alla åt. Till och med jag hann äta.
Man kommer till en punkt då man tittar sig omrking och ser hur rörigt allt är om man undrar hur man ska kunna städa undan allt plus fixa allt med barnen. Så kände jag idag! Att barnen leker bra tillsammans är kanon, att sedan städa upp röran de skapat är inte lika kul.
Men på något sätt så klarade jag det och det känns alltid bra.
En annan sak som gjorde mig stolt idag var att jag lade killen helt sälv. Kan faktiskt inte komma ihåg senaste gången det hände, kanske ett par månader sedan. Han vill ha sin mamma till allt så jag har inte lagt honom på länge. Men idag var varken mamma eller pappa hemma när det var läggdags så det blev jag. Och jag kan säga att jag rätade lite på ryggen när jag tittade till honom och han låg och sova lungt i sin säng. Jag klarade det!

Så nöjd men trött ligger jag nu här nyduschad och ska snart sova.

God natt kära bloggläsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se