Isglass

Nu ligger jag här efter ännu en arbetsdag. Idag gick pojken till skolan igen. Skönt! Att ha två sjuka barn hemma är inte kul. De är lättretade och gråter ofta och går inte ihop. Det är svårt att leka tillsammans när man är sjuk.
Nu väntar vi bara på att de andra ska bli sjuka. Man kommer liksom inte undan i detta hus.  

Halsen gör fortfarande jätteont men inte som igårkväll. Jag är envis och vill inte gå till läkaren. Istället äter jag medicin i form av isglass. Det är det enda som hjälper. Skulle kunna äta isglass hela tiden.

Nu ser jag på "American Idol", typ första gången jag gör det. Såg lite när vi i South Carolina. Kul att ha lite musik i bakgrunden.
Sen ska jag sova!

Tiden går fort. Snart ska jag sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se