Kalas

Kalaset ikväll blev riktigt lyckat!
Vi grillade och åt utomhus, härligt!
Den minsta var så glad och det var underbart att se henne öppna presenterna. Hon blev så glad för varje present hon öppnade. Efter varje present ville hon leka med dem så vi fick övertyga henne att öppna resten. Hon blev så glad för alla hennes presenter och det var så kul att se!


Mina presenter till henne



Mina presenter blev lyckade. Hon älskar kjolar/klänningar. Och hon älskar att titta på filmerna "Landet för längesedan", så jag tyckte det var dags att hon fick en egen film. Dinosaurierna böckerna har vi två av redan och hon älskar dem. De trycks tyvärr inte längre så de finns inte i affären så jag fick skicka efter dem och jag hade sådan tur att de kom i tid. De böckerna är så bra och söta så de ska vi läsa mycket. När alla presenterna var öppnade ville hon både att jag skulle sätta på filmen och läsa böckerna. Så söt!




Mycket god tårta med dinosaurieljus!









Behöver jag säga att min lilla tjej tycker om dinosaurier?!


Redo för kalas!

Mycket bra dag och kväll!

Nu ligger jag i min säng mätt och belåten och ser på filmen "Just my luck".

Hoppas ni har en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Louise - Living in Turkey

Hej gumman, och tack!

Jag väntar på att kl. ska bli tolv så att jag kan gå iväg till jobbet. Värmer upp med låtar från Melodifestivalen och Gyllene tider.



Jag fick ditt mail, blev jätteglad. Men jag har inte hunnit svara på det än...det får bli senare. Men det kom fram iaf.

Älskar bilden längre ¨på dig och den lilla, pussbilden haha.



Kram på dig!!

2010-04-25 @ 10:19:01
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: my

Gud va roligt med amerikanska kalas! :)

2010-04-25 @ 11:00:50
URL: http://smirrnoff.blogg.se/
Postat av: Malin

okej :) vad får du göra i New York?

2010-04-25 @ 18:12:08
URL: http://loveisbeaty.webblogg.se/
Postat av: Samantha

Men gud vilken rolig tårta :] hade jag varit 3 år hade jag nog gått loss på den helt och hållet! :D

2010-04-25 @ 20:46:16
URL: http://cforchanel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se