Låång dag

Idag är det en lång dag. Jobbar 10 timmar.
Men ville bara kika in här och säga hej!

Ska mysa med den minsta nu på förmiddagen. Får se vad det blir till lunch, är sugen på smoothie. Precis som varje dag, men det är ju så gott! Sen, efter att vi hämtat killen på skolan åker vi och badar. På så sätt går även eftermiddagen. Sen blir det hem, middag och läggdags. Och så har ännu en dag gått.

Hoppas ni har en bra tisdag!

Ps. Min minsta kom precis över till mig där jag sitter och lade armarna om mig och gav mig en puss. Åhh, så söt! Kärlek!!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Sv: Haha aa jag tänkte skriva 13e månaden först men sen kom jag på att du är ju inne på ditt andra år! Den där resan verkar ju perfekt, hur bokade du den, och vad kommer den kosta? Åker ni själva eller är det en hel grupp turister som oxå åker med? Tack!

2010-04-27 @ 23:37:11
URL: http://veronikamariagabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se