Nu är jag hemma igen

Efter en lång men bra bilresa har vi nu lämnat South Carolina bakom oss och kommit hem igen. Det var en underbar resa med varmt väder varje dag! Vi kom hem lite lite brunare vilket känns riktigt härligt!

Bilder och längre uppdatering kommer. Likaså bilderna från när mina föräldrar var här. Först ska de in i datorn.

Sedan i fredags har jag haft en fruktansvärd huvudvärk, ont i halsen och förkylning. Känns precis som när jag hade den där "sinus infektionen". Usch, inte igen. På tal om det fick jag brev om att jag inte betalat min räkning. De är ute efter mig och skickar påminnelser. Inte kul! Så imorgon är det jag som ringer och hör vad de vill ha. Trodde mitt försäkringsbolag skulle ta hand om det. De jagade ju mig också. Haha!

Som sagt, bilder, uppdatering och svar på kommentarer kommer. Men inte idag!
Nu ska jag vila mitt huvud och bara slappa. Äta lite och sen slötitta på tv. Trots en lång semester är det detta jag känner att jag behöver. Lite svenskt godis på det också!

Imorgon är det slängs vi in i verkligheten igen. Det känns inte alls kul! Men men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se