Om jag inte var tvungen att andas....

...skulle jag sluta nu! Varje andetag gör så fruktansvärt ont i halsen. Kan inte beskriva smärtan. Det gör till och med ont utanpå halsen och i öronen.
Är trött på allt som har det doktorer att göra osv men om detta inte blir bätte så får jag tänka om. Detta går inte.

Idag har varit en lång dag och ända sedan jag vaknade har jag drömt om att få återgå till sängen så riktigt efterlängtat ligger jag nu här i min säng och ska snart krypa ner och sova.

Hoppas er dag har varit bra!

Kommentarer
Postat av: Julia

Krya på halsen Mathilda!

2010-04-14 @ 08:08:51
URL: http://hornebrant.blogg.se/
Postat av: Ewelina

Oh nej, jag tycker så otroligt synd om dig!

Krya på dig!

2010-04-14 @ 08:21:26
Postat av: Ida

Krya på dig!

2010-04-14 @ 17:34:37
Postat av: Christine

Hej,



Innan du åkte som Au Pair va du osäker på om du ens ville åka då?



//Christine

2010-04-14 @ 22:22:53
URL: http://christinenaenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se