Sandra Bullock

Wow, vilken chock jag fick när jag gick in och såg nyheten. Sandra Bullocks skilsmässa har varit stora nyheter här i USA och hon och exmaken Jesse James har prytt nästan alla tidningsomslag. Jag tyckte så synd om henne. Hon vinner en Oscar men så drabbas hon av denna otrohetsskandal.
Precis som alla andra visste vi inte att hon i Januari adopterade en liten pojke. Tänk, att de kunde hålla det hemligt i tre månader. Det sorgliga i detta är att Sandra adopterade sonen tillsammans med sin man. En process som har tagit hela fyra år. Men nu, adopterar hon som ensamstående mamma.
Trots detta räcker det med att titta på bilden nedan för att se hur lycklig hon är. Och det gör mig så glad!

På fredag är det jag som springer till närmsta affär och plockar upp en kopia av People Magazine. Kan knappt vänta på att få läsa hela intervjun med henne och få se bilder.


World Exclusive: Meet Sandra Bullock's Baby Boy! | Sandra Bullock


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se