Sköna Söndag

Förlåt för dålig uppdatering idag men jag har varit ute hela dagen. Åkte till kyrkan på morgonen och sen åkte jag till Crossgates. Där gick jag runt i Forever 21 med Josefin. Hade bestämt mig för att inte shoppa något men det är svårt i den affären så jag kom ut med 3 tröjor.
Sen åkte jag, Josefin, Oma från Thailand och Gaby från Mexico till en kina restaurang och åt. Vi delade på fyra olika rätter, Moo Goo Gai Pan, Tofu, kyckling med cashews och kyckling i sweet and sour sås. Såå gott! Var riktigt mätt efter det. Riktigt trevligt var det också. Härliga tjejer!
Kom hem och fixade lite, vek min tvätt som har legat i tvättkorgen redo att hängas in i garberoben i nästan en vecka. Hade en hel del annat att göra men kände mig trött så istället för att göra dem så ligger jag i sängen och ska se filmen "Confessions of a Shopaholic". Ibland behöver man lägga undan alla måsten och en sån dag är det idag. Känns bra och riktigt skönt!


Den här skylten hade dem på vissa parkeringsplatser utanför kyrkan. Kul!






Josefin och jag!


Gaby och Oma!





Hoppas ni har haft en bra söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se