Tisday

Jaha, ännu en dag med en hel del skrik och gråt. Det tar på energin!
Dock ger solen och värmen som visade sig idag desto mer energi. Underbart!

På min rast idag begav jag mig till shoppingcentret och letade present till min minsta tjej. De har öppnat Forever 21 i nya lokaler och oj vad stort det är. Sjukt stort! Man kan lätt gå vilse.
Det gjorde jag när jag skulle gå igenom den för att komma till parkeringen och det slutade med att när jag väl hittade utgången hade jag en påse i handen också.
Den affären måste besökas snart igen!

Slutade halv åtta ikväll oh tänkte att oj vad mycket ledig tid jag har innan läggdags. Men så började jag prata med min värdmamma och sen även min värdpappa och helt plötsligt var klockan halv tio.
Så tvätten är fortfarande ovikt och klockan har passerat läggdags. Men jag är glad ändå.
Ska sova nu, men först ska jag ta hostmedicin. Förra natten var jobbig då jag var uppe mycket pga min hosta. I natt vill jag sova mer.

Imorgon ska jag berätta om Sverige för en grupp Girl Scouts. Ska bli ku! De ska också få smaka knäckebröd och Ballerina kex.

Hoppas ni haft en bra dag med vårkänslor ni med!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Ewelina

hihi, du skrev tisday ;)

2010-04-21 @ 08:30:41
Postat av: Emma

haha, tisday :P

2010-04-21 @ 10:44:08
URL: http://emmabjorklund.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag följer gärna med till Forever 21 :D Älskar den butiken!!

2010-04-22 @ 01:19:50
URL: http://johannaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se