Tussi Tussi Tussilago

Imorse efter att ha skjutsat killen till skolan tog jag och den minsta en promenad. Vi plockade blommor och hon cyklade på sin lilla cykel. Jag njöt av solen, vårdvädret och löven på träden. Härligt!
Det var säkert maskrosor vi plockade men det låter finare att säga tussilago. Hur vet man ens skillnad?!

Hoppas ni också har fått en bra start på helgen. Nu ska jag iväg och storhandla, helt själv, vilket lyx!
Och om 5 timmar får jag helg! Lyx det med, Underbart!








Trevlig helg önskar jag!


Kommentarer
Postat av: Veronika-blivande au pair

Vad härligt du verkar ha det! Jag undrar bara vad du brukar hitta på på helgerna när du är ledig? Blir det många turer in till NYC? Och är det många au pairer i Albany? Ha det bra!

2010-04-23 @ 19:04:53
URL: http://veronikamariagabriella.blogg.se/
Postat av: Malin

Hur länge är du i New yourk då? :)

2010-04-24 @ 22:06:51
URL: http://loveisbeaty.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se