Uppdatering

Tack for alla fina kommentarer.

Har kommer en liten snabb uppdatering (snodde en dator bara for er).

- Solen har skinit varje dag och det ar over 80 F (ca 27 C) varje dag.

- Vi har badat i poolen och i hottuben. 

- Badade i havet, Atlanten.

- Promenerat pa stranden. Nagot av det basta jag vet!

- Atit frukost utomhus. 

- Letat paskagg. 

- Atit mycket mat. 

- Sett en underbar solnedgang. 

- Varit duktig och smorjt in mig sa jag har inte brant mig sa mycket.

- Umgatts med slakten.

- Last min bok.
   
- NJUTIT!

Da har semestern bara pagatt i tre dagar och vi har en hel vecka kvar. Det kanns som att vi har varit har mycket mycket langre. Ska fortsatta att nuta. Vadret visar VARMT hela veckan och jag kunde inte vara gladare.

Vi overlevde resan ocksa. Vet inte om jag namde det. Men flygresorna var sa dyra att vi bilade. Tva dagar tog det, 10 timar forsta dagen och 6 timmar andra. Men det var inte jobbigare an en vanlig bilresan med alla barnen. Dock blev jag lite aksjuk men da fick jag sitta langst fram.
Var inte alls sa farligt som jag trodde. Aterstar att se hur hemresan blir.

MEN, vi har en hel vecka kvar.

Uppdaterar nog inte forrens jag kommer hem. Vill ha semester fran datorn ocksa. En ganska skon kansla att ha det!

Glad Pask och hoppas ni har det bra!





Kommentarer
Postat av: Mamma

NJUT!!!!!Älskar dej<3

2010-04-05 @ 13:35:11
Postat av: Ingeline

Tråk att va utan dig i en hel vecka... :P

Men det är försåeligt, ha det bäst! :D

2010-04-07 @ 10:48:32
Postat av: Ferferi

Härligt det låter! Även om jag älskar Paris så längtar jag till en liten tripp utanför staden snart...

2010-04-08 @ 19:16:44
URL: http://cheriferferi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se