Wednesday

Dagen har gått undan idag.
Jobbade på morgonen och sen när jag hade rast i ett par timmar åkte jag till shoppingcentret. Köpte en present till min äldsta tjej och det blev även ett par örhängen till mig själv.
Kom hem och började jobba. Fixade osv och sen åkte jag och hämtade killen på skolan.
Eftermiddagen ägnades mycket åt att organisera barnens böcker. De har en hel del. Vi gjorde oss av med en massa böcker. Bra!
Sen blev det middag, bad och läggdags. Och så var även onsdagen till ända. Åt min goda kycklingsallad innan även jag tackade för mig.
Nu ligger jag i min säng. Hade tänkt fixa med lite saker men tiden bara sprang iväg och nu känner jag mig trött och ska sova. Får fixa det imorgon istället. Så skönt att få krypa ner i sängen, dra täcket omrking sig och somna.





God natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se