Redo for resa

Okej, nu ar jag laddad. Laddad for en manad fylld med manga upplevelser och aventyr.
Jag ar redo att utforska resten av USA. Jag ar glad over att fa gora denna resa men min alskade syster Josefin. Imorgon far jag traffa henne.

Idag sa jag hej da till min vardfamilj, det var sorgligt. Kan bara tanka mig hur det kommer att vara om 6 veckor.
Min minsta tittade pa mig och sa: "I will miss you so much. I will call you on my pretend phone". Sa sot, sen gav hon mig en stor kram och sa: "I love you soooo much and I will always always always always love you. I will call you on my pretend phone". Haha, sa sot, min underbara tjej! Kommer att sakna dem!

Nu ska jag slappa, packa min handvska och sen ga och lagga mig. Imorgon bitti kommer snalla Marielle for att skjutsa mig till bussen.
Ska forsoka uppdatera sa ofta jag har tillfalle, sa lange jag har tillgang till internet kommer ni att fa hanga med pa resan. Hall utkik!

Nu ar jag redo! Here I come!




En Pandora berlock som jag fick av min vardmamma innan de akte.


Kommentarer
Postat av: Veronika-blivande au pair

Vad kul, börjar din resemånad nu alltså? För du skrev att du jobbade din tredje sista vecka som au pair i förra inlägget? :S Ha det bra i alla fall! :)

2010-08-07 @ 13:51:59
URL: http://veronikamariagabriella.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ha det så jättebra på din resa! Hoppas att vi kan träffas innan du åker hem till Sverige igen. Massor av kramar <3

2010-08-07 @ 14:54:50
URL: http://johannaupair.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys designa sko tävling.



Min sko klättrar på listorna och vinner jag är det er jag delar vinsten med.

http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte

Postat av: Anonym

har du chansen att sova under bar himmel med indianerna i monument valley SÅ GÖR DET!!!! suntrek brukar fråga om man vill det... HELT KLART VÄRT PENGARNA!!!! Ha det bäst!!!

2010-08-09 @ 23:13:31
Postat av: Linnéa

Hej! Jag undrar bara hur det funkar med Visa och sådant där när man ska jobba i usa? Du får gärna skicka ett mail till mig och berätta lite om aupair-livet! Åkte du med någon organisation? Mvh Linnéa

2010-08-11 @ 11:31:56
Postat av: sara ♥

Åh, låter KUL! Have fun!

2010-08-11 @ 11:32:07
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se