Texas

Nu ar vi i Texas. Det sags att allt ar storre i Texas sa det tals att ta reda pa.

New Orleans var toppen, alskade det! Igar sov vi i stugor nara Houston, Texas. Idag kom vi fram till Austin i Texas och nu nar vi har fatt vara rum ska vi gora iordning oss och sen aka in till stan. Ska titta pa det man ska se, ata middag tillsammans och sen forhoppningsvis ga ut.

Ah jag alskar detta! Kanner for att hoppa och skrika av gladje. Kanner mig sa lycklig och jag har verkligen "the time of my life". Varmen ar helt otrolig, igar var vi pa swamptour och det regnade som bara den. Vi tog glatt emot den. Dock hoppas jag att det var enda gangen.

Nu ar rummen visst klara. Dags att gora iordning sig.

Hoppas allt ar bra med er!


Kommentarer
Postat av: Emilie

Hur länge stannar ni på varje plats ungefär? Åkte du själv eller med någon? Om själv, är det enkelt att komma in i gruppen då, om du förstår hur jag menar?



:)

2010-08-18 @ 08:17:52
URL: http://onceuponatimee.blogg.se/
Postat av: erajc

hej! grymt att du bloggar om ditt liv i US tycker jag. jag har precis hittat hit och har inte hunnit läst så jättemånga inlägg, så min fråga har du säkert redan besvarat/skrivit om tidigare. men hur gick du till väga när du bestämde dej för att testa på att vara au pair och vad är det bästa med att vara det? :)



keep it up!

2010-08-18 @ 19:00:36
URL: http://eerajcaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se