Lucka 12: Bil

Det är svårt att bo i USA utan bil. Nej förresten, det är omöjligt. Man kommer inte långt. Jag hade en egen bil och det är jag såå tacksam för. Många turer i bilen blev det varje dag. Under åren blev det också en del roadtrips med bilen. Men jag åkte också vilse en del och det är inte alltid kul. Framförallt när man kommer till områden man ser att här ska man inte vara.
Att köra bil är mycket roligare att göra i USA. Man bara gasar och sen bromsar. Ingen koppling så man behöver bara använda en fot. Man har också en hand över så man kan passa på att äta och dricka när man kör.
Jag njöt av att köra bil, satte på bra musik och njöt.
Njöt av att jag körde bil i USA!


Kommentarer
Postat av: Anonym

köpte du den bilen själv eller lånade du bara av familjen? :)

2010-12-12 @ 22:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se