Lucka 21: Starbucks

Något jag verkligen gillade och saknar med USA är Starbucks. Jag är ingen stor kaffedrickare och kan inte säga att jag blev det i USA heller. Men jag älskade Starbucks, bara själva grejen med Starbucks. Men latten var det inget fel på och runt jul hade de smaksatta kaffen som var goda. Men favoriten blev Frappuchino, en iskaffedrink med mjölk. Så kunde man ha den smaksatt, helst valde jag french vanilla smak men kolasmak var också riktigt god. Och så med lite grädde på toppen. Så gott!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej Mathilda!

Jag är nu i USA! Bor hos en familj i New Jersey, en timma från NYC ungefär. Jag har massa frågor till dig eftersom du med har varit här ungefär! haha. Iallafall, det första jag undrar är om julmat! Jag vill äta lite svensk julmat nu under julen, handlade du något som du kan tipsa om? Eller något annat bara? Inte IKEA dock det är för långt dit. Men om Wegmans, Wholefoods Target eller något har:) Tipsa gärna om andra svenska saker som händer i New York! Jag vet ju nästan inget ännu. Sen undrar jag också, om du har något speciella "guldkorn" i NYC som du kan tipsa om? Tack på förhand! Maila mig på [email protected] om du vill ha lösen till bloggen! Kram :)

2010-12-22 @ 01:45:27
URL: http://theamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se