Jobbig kväll

Jag jobbar kväll och kvällen kunde ha varit bättre.

Jag hade en jobbig och lång fight med killen när han skulle sova. Övertrött i kombination med att han såg sin mamma åka iväg var inte kul.
Jag försökte prata honom till förstånd men efter ett tag ser man i hans ögon att det inte kommer att hjälpa. Och det gillar jag inte. Jag känner mig som en sådan dålig au pair. Det var en låång och jobbig fight. Var helt slut efteråt, svettig och skakade.
Nära till tårar var jag också. Känner mig som en hemsk au pair. Är det såhär han ska komma ihåg mig?!
Jag vet att han var trött och att han är såhär ibland, inte bara mot mig. Men jag tycker det är så jobbigt att avsluta kvällen på detta sättet.

Nu sover dem i alla fall och jag längtar tills jag kan göra detsamma!

God natt!

Ps. Ang Melodifestivalen så tyckte jag att rätt låtar gick vidare till finalen och andra chansen. Längtar redan tills nästa lördag. Något som var synd var att man kunde se live på svt play, men sen tog de bort det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se