Just nu: Super Bowl

Nu sitter jag här och tittar på Super Bowl. Är inte så insatt, men det är ju bara grejen med att ha det på.

Födelsedagsmiddagen var riktigt god och trevlig. Den minsta var så mysig och go och ville bara kramas och pussas. Inte mig emot! Och i bilen på vägen hem myste och busade jag med killen och diggade med i musiken.
Ibland blir man bara överöst av en sådan stor kärleksvåg till dessa barn att det är svårt att beskriva.

När vi kom hem lade jag den minsta och sen satt jag och 6 åringen och gjorde Alla hjärtans dag kort. Hon var jätteduktig och klagade inte en enda gång trots att det var hela 21 kort vi skulle göra. Så duktig! Och nu är hennes klara vilket är skönt!

Nu känner jag tröttheten komma krypandes så jag ska göra mig redo för sängen.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hejsan! Skummat igenom din blogg lite och jag är själv sugen på att åka som au pair efter gymnasiet. Men jag undrar är det inte sjukt jobbigt att vara ifrån sina föräldrar? :P

2010-02-08 @ 13:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se