Ändrade planer

Lite ändrade planer idag. Nu ska jag göra scrapbooking och sen ska jag åka hem till min värdmammas syster för att fira min värdmammas födelsedag. Det blir trevligt!
Och senare på kvällen blir det Super Bowl.

Pratade med den nya svenska au pairen idag. Hon verkar jättetrevlig! Tyvärr kunde vi inte ses idag men jag ser fram emot när vi kan göra det. Hon verkar jättetrevlig och det gör den andra som kommer om en vecka. Ska bli jättekul och jag är såå glad!


Såhär ser jag ut idag!



Och det här äter jag idag!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ta det lugnt med sockret och kemikalerna. Haha, jag hatar fortfarande Amerikanskt godis, fy fn :P

Ha't bra



Kramar

2010-02-08 @ 05:54:12
URL: http://chibs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se