Night Night

Åhh, hur kan man vara såhär trött?!

Nu ska jag krypa ner i min säng och det ska bli riktigt skönt att sova ensam i sitt rum och inte behöva dela säng med någon. Trots att det funkade jättebra så ska det bli skönt att vara ensam.
Kommer att somna på två röda.

Hade gärna haft en riktig slappardag imorgon men istället bär det av till New York City. Ska träffa en au pair kompis som ska åka hem då hennes år är slut. Kommer bli kul men just nu är jag bara så trött. Ser dock fram emot att läsa och slappa på tåget, spendera tid med lite vänner, ta in stämningen i NYC och sen slappa och läsa på tåget igen.

Jag hoppas ni får en bra söndag!

Kommentarer
Postat av: Cecilia - au pair i Frankrike

Jag ar lite nyfiken pa hur du har haft det pa minisemestern och vad du har gjort! Kommer du uppdatera om det? =)



Ha det bra!

2010-02-21 @ 21:07:31
URL: http://aupairis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se