No snow day please

Den här dagen har gått ganska fort. Tog med barnen ut på årets första cykeltur. Fanns en känsla av vår i luften.

Men så tittar man på väderprognosen som visar regn. Så nu pratar dem om när det ska bli snow day. Inte om utan när. Jag tycker inte alls om snowdays, att barnen är lediga när de inte ska.
Så jag hoppas verkligen att det inte blir någon snowday.

Jag vill ha vår!!! Jag har haft en riktig vinter och känner mig klar nu. Nu är jag redo för vår!

Hade en mycket god middag ikväll tillsammans. Kalkon, potatismos, stuffing, sås, gröna bönor och bröd. Det var faktiskt jag som fixade kalkonen. Kände mig riktigt nöjd!

Nu tittar jag på "Life Unexcpected". Sen blir det att sova!

God natt!


Ps. Emelie, du som precis skrev en kommentar. Lämna mejladress eller något så jag kan höra av mig.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Kan tänka mig att det blir samma sak för dig. Man växer ju nått enormt av att veta att man har ansvar för någon mer än sig själv. Ja Ella är ju jätte fint! Men Ellen och Ella känns lite tråkigt, eller fantasilöst. Vissa kallar dessutom mig för Ella så det blev inte riktigt hundra. Skulle du träffa den här lilla tjejen skulle du märka att det är en Siri!! ;) Skojar du! Här är det galet mycket snö. Kan inte minnas att jag varit med om detta, möjligtvis på skidsemestrar men då är det en annan sak känns de som. Hur har ni det med vädret? Vet inte om jag frågat det tidigare, mitt minne är som en guldfisks just nu och jag får skylla på ammningen, men hur länge planerar du att vara "borta"? Ha en jätte bra dag, kram på dig

2010-02-23 @ 12:47:11
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se