Snow

Igår bestämde jag mig för att jag ville ha vår. Och vad vaknar jag då upp till?! Snö!
Så nu snöar det för fullt! Så nu ändrar jag mig igen. Kanske kan vara kul med lite snö på lovet som är nästa vecka. Men sen vill jag ha vår!

Har precis jobbat ett par timmar och snart är det dags igen. Då blir det Girl Scouts och sen får vi se vad som händer efter det. Just nu sitter jag och dricker kaffe. Ja, ni hörde rätt, kaffe. Och ja, jag gillar det, till min egna förvåning.

Är väldigt glad idag. Det är konstigt hur personer man aldrig träffat kan göra en på så bra humör!

Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Mici i USA

Visst är det ändå lite mysigt med snö =) och sicken tur du hade med presenten, det lät ju toppen!

2010-02-10 @ 18:21:37
URL: http://micinic.blogg.se/
Postat av: Lena

Vilken passande present!



Jah har nyss "hittat" din blogg, så jag vet inte vad allt som finns skrivet här.

Jag undrar hur du gick tillväga när du ville bli au pair? Är familjem du bor hos någons bekant, eller är du där via ett "program"?

Kan du tipsa om vad som behöver ordnas inför resan och något som är bra att veta, som kanske du inte hade tänkt på förrän du anlände?

Vad behövde du göra för att ansöka? Skrev du ett cv på engelska? Muntlig intervju? Telefonsamtal med värdarna?

Allt omkring att åka som au pair är så intressant! Jag funderar själv på att åka som au pair till USA efter gymnasiet, därför alla frågor.



Ha det så bra! :)

2010-02-10 @ 21:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se