Tack och god natt!

Dagen idag har varit lång. Men precis som de flesta andra dagarna så går dem undan ganska fort i alla fall. Den här dagen har varit bra även om jag varit lite trött då jag vaknade mycket under natten.
Jag tog den minsta till shoppingcentret och köpte pretzel och smoothie innan vi åkte och hämtade killen från skolan. Hon var så söt och sprang glatt omkring där inne!


En annan av våra turer men även idag såg det ut såhär. Dock var smaken på smoothien en annan. På bilden hade jag tagit Tropical som innehöll mango, annanas och jordgubb. Idag blev det "strawberry/banana". Så goda!

Efter eftermiddagslek tog jag en promenad med den äldsta. Det var kallt men skönt att komma ut.
Sen blev det middag och läggning. Och det var en skön känsla när alla barnen låg i sina sängar.
Nu ska jag göra precis som barnen och sova. Känner hur ögonen sakta men säkert stänger sig.

Tack igen alla kära bloggläsare!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se