"Valentine´s Day" - The Movie

Igår var det bio som gällde - Valentine´s Day. Förväntingarna var höga så jag var lite rädd att jag skulle bli besviken. Men nej, det blev jag inte. Den var jättebra! Skådespelarna var jättebra och alla historier var så bra och sammanflätade på ett riktigt bra och ibland förvånanade sätt.
Jag älskade filmen! Den lämnade en riktig feel good känsla efter sig. Den var också riktigt rolig och jag skrattade högt flera gånger.
Detta är en film jag starkt rekommenderar, för alla. Det var både unga och gamla i salongen och jag tror att den uppskattades av alla. En kanonfilm helt enkelt som absolut levde upp till mina höga förväntningar.
Dock tyckte jag att Taylor Swift spelade väldigt väldigt töntig. Kunde bara skratta åt det.





Vi representerade olika nationaliteter. Två från Sverige, en från Tyskland och en från Australien.


Har ni sett filmen? Vad tyckte ni?


Kommentarer
Postat av: Mici i USA

Jag såg den idag! Älskade den också, och tyckte den var himla bra =)

Vi representerade också olika nationaliteter: Sverige, Tyskland och Mexico!

2010-02-15 @ 02:35:52
URL: http://micinic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se