Confessions of a Shopaholic

Idag kan man lungt säga att jag har jobbat. Det har varit en fullspäckad dag. Det tar på krafterna att ge middag till fyra barn och lägga dem.

Så nu ska det bli underbart skönt att lägga sig i sängen med en jättegod fruktsallad och se på filmen "Confessions of a shopaholic". Igen! Såg den ju i söndags men den var såå bra!

Hyrde två filmer, "Confessions of a Shopaholic" och "All about Steve".

Confessions of a Shopaholic - Åhh vilken härlig romantisk komedi. När filmen slutar har man en feel good känsla i sig. Åhh, jag bara älskar filmer som dessa. Att den utspelar sig i NYC är extra roligt. En underbar romantisk komedi! Med en snygg stil också!

All about Steve - En riktigt rolig och bra film med Sandra Bullock och Bradley Cooper. Helt klart sevärd!

God natt!


Kommentarer
Postat av: GELICA <3

den filmen är grym !!! Hejsan hoppsan, jag har startat en tävling för dig som vill få lite mer publicitet av din blogg.

VECKANS BLOGG är inte svårt att bli, anmäl dig på min sida och följ instruktionerna :) Tack för mig , kram

2010-01-20 @ 03:02:50
URL: http://angelicakjellen.blogg.se/
Postat av: Julia

Hej



Jag åker till NY och Westport i April, och hittade av en slump din blogg. skulle ju vara kul att ha kontakt med någon i samma del av landet :P Om du vill får du gärna adda mig på msn eller så :) [email protected]

2010-01-21 @ 13:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se