Grattis Pappa!

Grattis säger jag till min älskade Pappa som idag fyller år!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Det är sant, väldigt sant faktiskt!

Och jag har hittan en ny i dig :D

Jag mår bättre, tack för omtanken, och detsamma. Nä usch magsjuka kan man leva utan, måste vara något av det värsta..

Kramar

2010-01-08 @ 04:57:50
URL: http://chibs.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Och jag önskar din pappa grattis på födelsedagen också :) Haha

2010-01-08 @ 04:59:28
URL: http://chibs.blogg.se/
Postat av: Ingeline

Hej!

Jag hittade din blogg strax innan nyår och har nu hunnit ikapp bloggen ;) Jag måste säga att du har en av dom absolut basta au pair bloggarna jag någonsin har läst och jag har läst många! :D



Jag älskar att du har förlängt ditt år sa jag kan följa din blogg nästan helt tills jag planerar att åka iväg själv (september/oktober i år, om jag får som jag vill det vill säga) :)



Och apropå det, så har jag miljoner frågor som jag hoppas du kan hjälpa mig med :)



1. Hade du 200 timmar erfarenhet 0 till 2åringar?



2. Proaen du hade var på gymnasiet eller på högstadiet?



3. Vad tycket du va svårast med ansökan? och hur såg ditt bildkollage ut?



4. Det har kanske du har skrivit någonstans, men hur lång tid tog det innan du blev matchad med din familj?



5. Jag vet inte om du kan svara på det här men vet du hur länge andra au pairer har haft körkort innan de flyttat dit? Jag har inte tagit mitt körkort än, men gör det i slutet av våren om allt går som det ska, tror du det kan vara ett problem?



Hoppas du kan svara på mina frågor det skulle uppskattas massor! :D



Ha det underbart! :D



Kramar Ingeline!

2010-01-08 @ 16:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se