Lost

Jaa ni, denna morgon kunde ha börjat MYCKET bättre.

Jag skulle ta de två minsta till skolan. Den minsta som oftast brukar vakna vid sju sov läänge vilket resulterade i att jag fick väcka henne och ge en halvt sovande flicka frukost osv. När hon väl var på sin skola var det killens tur. Han skule börja på sin nya skola idag och jag hade fått vägbeskriving dit. I 40 minuter irrade jag omkring, visste att jag var så nära man bara kunde men ändå så långt borta. Körde fram och tillbaka och irrade omkring. För varje minut som gick så blev jag mer stressad och uppriven. Jag klarar inte ens att ta killen till skolan i tid på hans första skoldag.
Min värdmamma var dock jättesnäll och gick i från sitt möte (vilket jag skämdes för) för att försöka guida mig rätt. Efter två telefonsamtal med min värdmamma och ett prat med en brevbärare så kom jag rätt, om än 45 minuter försent. Men läraren var förstående när hon fick höra min berättelse.
Kände mig värdelös.

MEN nu är han på sin skolan, där han ska vara och nu är det nya tag som gäller. Nästa gång vet jag ju exakt vart jag ska.

Idag känns det som måndag eftersom alla var lediga igår. Känns som måndag men det är tisdag. Inte illa!

Hoppas ni har en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se