Lucky day

Idag är det min värdmammas turdag. Det kan man lugnt säga.
När hon kom ut från gymmet imorse så hade någn gjort inbrott i bilen brevid hennes och i den snett bakom. Men inte i hennes. Och hennes handväska låg i bilen. De som gjorde inbrott vet att många lämnar sina väskor när de ska och träna. Perfekt tillfälle att sno dem. De hade också gått in i männens omklädningsrum och snott bilnycklar och sen var det bara att gå ut på parkering och lyssna sig till vilken bil det var. Polisen sa att idag, samma morgon, så hade det varit bilinbrott på det andra gymmet som vi brukar gå till. Läskigt!
Jag brukar lämna min väska i bilen eftersom det inte finns lås på skåpen. Men NU ska vi köpa hänglås, och det på direkten.

Så vi är mycket glada över att ha handväska och en hel och fin bil efter detta.

Kommentarer
Postat av: Louise - The world from my perspective

Imorgon, om pojken min åker hem till byn, så ska jag försöka svara på ditt mail. Men jag måste bara säga:

HAAHHAHAHAH din värdmamma är så jädrans cool:

Hey Shannon, jag tänkte vi aktionerar ut din f.d. man till min vännina.



MEN...min värdmamma är minst lika cool:

Jaaaa! Det låter som en jättebra idé.



Också fick jag en tankeställare nu. Om man har skilt sig så borde ju det betyda att de andra fruarna tänker "Jaha, han var en såndär sophög" Då BORDE man ju inte rekomendera denna person till ens vän. Jag skulle inte göra det iaf. För något måste ju vara fel. Att kärleken bara dör sådär...Ja, det kan den ju göra igen.

Nåja, mina tankar för kvällen.

Jag hoppas verkligen du blir frisk snart. Och KÖP HÄNGLÅS!!

Är du kvar på Golden´s? Och finns det några snyggingar där?



Minns du när vi tränade och gick igenom varje grej, fast inte hade någon aning om hur det skulle göras. Och när vi sa "Åhhh...denna tog bra" och gjorde lite extra på dem samtidigt som vi inte gillade några andra och skippade dem nästan helt.

Ahh...jag var så trött efter den gången. Fast på ett bra sätt.



Hälsa alla i din familj!!

Kram Louise

2010-01-21 @ 22:05:35
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se