Måndag

Såg precis ett jättebra avsnitt av "One Tree Hill" och nu började "Life Unexcpected". Den serien handlar om en tjej som söker upp sina biologiska föräldrar och de bestämmer sig för att ta hand om henne. Riktigt bra! Detta är det andra avsnittet.

Att jobba idag gick bra trots hur jag mådde. Min värdmamma sa hela tiden hur blek jag var och jag kan inte säga att jag mådde bra. Hoppas på en skön natt i natt och att jag vaknar upp och mår bra. Jag är trött på det här nu.

Hoppas ni hade en bra start på veckan. Jag ska jobba HELA veckan. Ska vara ensam med den minsta lördag och söndag. Men jag känner att det bara kommer att bli kul. Hon är lätt och vi kommer att busa och ha det mysigt. Så det kommer inte att vara jobbigt. Men jobb är det ju ändå. Så jag tror att nästa vecka kommer bli lång eftersom jag då jobbat en hel vecka ooch sen inte varit ledig och så påbörjar jag en ny vecka. Men men, bara jag blir frisk så kommer det att gå.

Imorgon får ni läsa om basketen. Nu ska jag krypa ner i sängen.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se