Medicin för ett helt år?!

Just nu känner jag hopp för morgondagen, skillnaden från hur jag mådde igår är STOR vilket känns så skönt!
Dock fick jag ont i magen på dagen men läste sedan att medicinen skulle tas i samband med mat vilket jag inte gjort, så där hade jag svaret. Inte konstigt att magen vill ha mat när den ska bryta ner 7 tabletter på en och samma gång. Jag ska verkligen köpa bra mat och dryck så kroppen klarar av all medicin den får.
Att gå in på min toalett är som att gå in på ett apotek. Det är bara att vraka och välja bland all medicin som ser ut att kunna räcka för ett helt år.


Mitt badrum just nu!


Kommer bli knäpp av alla mediciner jag ska hålla reda. Hur många jag ska ta och när.


Nu ska jag sova. Tror att en natt till, sen kommer jag att må mycket bättre. Ser fram emot helgen. Det kommer att bli en mysig helg. Gör dock ont i mitt hjärta redan när jag tänker på hur ledsen den minsta kommer att bli när hon ser att hela familjen åker iväg. Så jag ska försöka komma på lite roliga grejer vi kan göra. När jag sa va vi kunde hitta på lät hon väldigt glad. (Men jag lovar mamma, inget badande). Men hon kommer att vara ledsen när hela familjen åker och vilja följa med. Usch!
Men jag är säker på att vi kommer att få en jättebra helg ihop. Jag ser fram emot den!
Hon är också sjuk så det blir en lugn helg. Hon är dock väldigt bra. Gråtet väldigt lätt just nu, främst när någon tar en leksak men det lovar jag att inte göra så hon kommer nog att vara bra!

Hoppas ni får en trevlig helg!

God natt!



Kommentarer
Postat av: Ellen

OJ vad piller! Hur ska du få i dig dem? Vad duktigt du är! Ja det är lilla jag, haha. Jag hamnar ju oftast bakom kameran där jag även trivs bättre :) Hoppas du har en bra helg.. Kram

2010-01-30 @ 22:04:36
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se