Nyår

Del 4 av min resa till Sverige.

Nyårsafton kom och den började på bästa sätt med Hotellfrukost med familjen! Snacka om att lyxa till det. Så gott! Efter det blev det att klippa sig och sen hem och fixa sig.
När mörkret kom blev det ljuspromenad med mamma och pappa genom staden som var uppfylld med tusentals marschaller. Så vackert! Det är en fin stad man bor i. Nyårsmiddagen avnjöts hemma hos Linda tillsammans med vänner. Hade också en hedersgäst i form av Klas-Stefan. Efter den goda middagen blev det iväg till Johan där fler vänner befann sig. Dock inte Johan själv. Det blev umgänge för hela slanten. Precis innan tolvslaget gick vi till vattentornet där vi skålade in det nya året! Vacker utsikt över staden och furverkerierna. Där stod jag tillsammans med många av mina vänner. Året kunde varken ha slutat eller börjat bättre!







  




 


   
  









 

 





Happy New Year, Hapy New Year!

Kommentarer
Postat av: Anna

Mathilda! Jag blir så glad av nyårsbilderna. Det var underbart att få fira nyårsaftonen med DIG nu när du väl var hemma. Jag förstår inte att jag ens övervägde något annat... Firar vi nyårsaftonen typ på en stand långt, långt borta nästa år eller? ;) Jag saknar dig redan. Ta hand om dig!

2010-01-14 @ 12:59:41
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se