NYC den 6 December

Bättre sent än aldrig!
Det känns som att jag redan skrivit om denna dag men jag kan inte hitta den. Tyvärr orkar jag inte skriva igen så ni får nöja er med bilder. Detta är alltså ifrån när jag var i New York City den 6 December.

På väg till NYC:

  

 

Times Square:





Toy´s r us och den trdje bilden är studion från "The Today Show":

  

Granen vid Rockfeller Center:

  

Innan Luciaövningen binde vi kransar:



Rockefeller Center by night:





  






Jag och Cecilia


Maria, Cecilia och Maria



Under vår lilla stund där blev vi vittnen till två frierier. Ett av dem skedde mitt på isen.



 



 


Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka fina bilder :) Kan du inte maila mig några? Jag tog ju inte några bilder alls där :/

Hade du en bra resa hem över jul? Kram!

2010-01-07 @ 18:14:42
URL: http://miio.devote.se
Postat av: Maria Johansson

haha, nu äre andra maria här med! :D

fina ja!



Ja kolla förresten upp de där med frierierna på isen, (min framtida man SKA fria där! haha) o de kostar typ 200 dollar, då får man va kavr på isen efter att alla andra gått av, o sen kan man även lämna in blommor o speciell musik innan, så lite pyssel innana behövs de.



Hoppas du hade en bra jul o ett bra nyår o att du får lite mer tur detta året! :D Hoppas vi kan synas nån mer gång i NYC eller så! KRAM!

2010-01-07 @ 21:09:41
URL: http://marialinneajohansson.blogg.se/
Postat av: Maria Johansson

haha, nu äre andra maria här med! :D

fina ja!



Ja kolla förresten upp de där med frierierna på isen, (min framtida man SKA fria där! haha) o de kostar typ 200 dollar, då får man va kavr på isen efter att alla andra gått av, o sen kan man även lämna in blommor o speciell musik innan, så lite pyssel innana behövs de.



Hoppas du hade en bra jul o ett bra nyår o att du får lite mer tur detta året! :D Hoppas vi kan synas nån mer gång i NYC eller så! KRAM!

2010-01-07 @ 21:12:17
URL: http://marialinneajohansson.blogg.se/
Postat av: Maja

Hej! :)

Jag hittade nyligen till din blogg, som jag för övrigt fastnat väldigt mycket för. Jag har kollat igenom arkiven och i kategorin "tips till blivande au pairer" så läste jag olika 'krav' som man måste uppnå för att kunna bli au pair. en av punkterna var att man måste vara vid god hälsa.



jag har diabetes och tar väl hand om mig själv och mår väldigt bra. själv ser jag inte det som ett hinder. men vet du om man kan bli au pair trots diabetes?



skulle vara väldigt tacksam för svar, gärna via mail. mvh - maja

2010-01-07 @ 23:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se