Suntrek

Många av er har frågat om resan jag ska göra Across America.

Jag har bokat den genom Suntrek. De har resor över hela USA. Många au pairer brukar ta resan då man reser genom Kalifornien, från San Francisco till Los Angeles.

Det är ett väldigt bra sätt att resa på!
Det är inget lyxliv, på många resor så campar man eller bor på vandrarhem. Men alla säger att det är en fantastisk upplevelse!! Man åker i en minivan med ett maxantal på 13 personer. Man har en guide med sig som vet mycket och tipsar och tar en till ställen som turister oftast inte vet om. Perfekt sätt att se platser på!

Den resan som jag ska göra kostar ca 20 000 kronor och så får man ju räkna med en del pengar till saker man ska göra, mat och fickpengar osv. Men jag tror att det kommer att vara värt varenda öre.

Vill ni veta mer så besök gärna deras hemsida: http://www.intrepidtravel.com/

När jag bokade och väntade på att laddningen skulle bli klar stod det: Smile, you are just about to book an amazing adventure!

Och jag tror precis att det är vad det kommer att bli. Som resekompanjon har jag min älskade syster och då kan det inte bli annat än bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se