Sweet Dreams!

Nu ska jag snart göra mig redo för sängen.

Har sett på filmen "Accidental husband". Satt och svarade på au pair frågor så jag var inte helt inne i den, men det var helt okej. Den kostade bara 1 dollar att hyra så det var inga bortkastade pengar i alla fall.

Nu ser jag lite på "Mamma Mia". Hade glömt bort hur bra den är och hur glad man blir av den. Sen ska jag nog se början på "Bride Wars" innan jag går och tittar till min älskade lilla tjej innan jag själv kryper till sängs.

God natt!


Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: Hej! Tack så mycket :) (fick dock hjälp med den, haha). Det börjar faktiskt pirra lite i magen nu! Klart att vi ska träffas när jag kommer :D Skulle vara jätteroligt! Har du tagit dina credits än? De för ditt andra år. Kram!

2010-01-31 @ 10:09:03
URL: http://johannaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se