Valentine´s Day - The Movie

From the director of Pretty Woman comes a day in the life of love.

Den 12 Februari har filmen "Valentine´s Day" premiär både här i USA och i Sverige.

Från regissören till Pretty Woman kommer en dag i kärlekens tecken. Valentine's day är flera sammanflätade berättelser om personer i Los Angeles när de finner sin väg genom romantiken på Alla Hjärtans Dag. En stjärnspäckad lista av skådespelare kommer att göra detta till en date du inte vill missa.

Jag som älskar romantiska komedier tror att detta kommer att vara en perfekt film. För att inte tala om alla skådespelare som är med. Eller vad sägs om denna esemble:
Jessica Alba, Jessica Biel, Bradley Cooper, Patrick Dempsey, Eric Dane, Jamie Foxx, Jennifer Garner, Anne Hathaway, Ashton Kutcher, Queen Latifah, Taylor Lautner, Emma Roberts, Julia Roberts och Taylor Swift mfl.
Vilken stjärnspäckad lista!

Tror detta kommer att bli en kanonfilm!

Valentine's Day Movie

Ta en titt på Trailern. Filmen har som sagt premiär den 12 Februari.





Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag längtar :D Och har längtat ett bra tag

2010-01-22 @ 03:59:59
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Mikaela Urbom

ÅH!! den ser jag veerkligen fram emot att se! :D:D

2010-01-22 @ 07:53:51
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/
Postat av: Mici i USA

Ser fram emot den! Jag och ett gäng au pairer ska se den på Alla Hjärtans Dag =)

2010-01-22 @ 15:03:06
URL: http://micinic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se