Jobb och hetta

Äntligen kan jag uppdatera bloggen. Dagarna har gått i ett. Skulle jag ha uppdaterat så har jag varit tvungen att göra det innan åtta eller efter elva. Men då har jag varit för trött och prioriterat sömnen.
Jag överdriver inte när jag säger att jag jobbat varje dag sen i torsdags från åtta på morgonen till elva på kvällen.
Det har varit mycket jobb, packa upp, organisera osv. Men tycker faktiskt det är kul, dock blir man väldigt trött.
Har utöver all upplockning och fix hunnit med en sväng till en pool, BBQ, 4th of July firande, "Toy Story 3" i 3D osv.

Jag älskar huset. Det är så himla fint. Jag älskar att bara gå runt i det och att laga mat, tvätta och städa är extra roligt nu.

Nu öppnade jag precis mina födelsedagspresenter från min familj. Bättre sent än aldrig. Åt lite svenskt godis, blev pigg för ett ögonblick och orkade slå på datan. Men nu kommer tröttheten över mig och jag borde ta och sova. Det är en dag imorgon också.

Det är så fruktansvärt varmt här borta nu. Runt 97 F (37 C). Jag borde inte klaga, men det är för varmt. Så fort jag går ut kommer värmeväggen emot en och jag vill in igen.
Skulle bli riktigt nöjd om det bara ville sjunka lite, till typ 30 grader (85 F). Då skulle jag vara nöjd och jag skulle kunna njuta av vädret.

Nej, nu måste jag sova.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se