Speed: 120

Det går undan här, säkert i 120 och då pratar vi miles/hour och inte km/h. Det är därför det inte blir mycket uppdatering. Igår gick jag och lade mig i stället för att gå in på datan. Men ikväll kände jag att jag var tvungen att uppdatera. Även fast jag mycket väl vet att det var läggdags för länge sen.

Idag var jag och min värdmamma med barnen på "Saratoga Fair". De hade en massa olika djur och karuseller. Varmt men kul och trevligt!

Slutade för en gång skull tidigt men då hjälpte jag min värdmamma att välja möbler till uterummet. Kul!

Igår var släkten här på födelsedagskalas. Trevligt! Hyrde hoppborg som barnen hoppade i. Hade kvar den i dag på morgonen så Dani kom över med sina pojkar och hoppade. Kul!

Idag sa min värdmamma att den här helgen som kommer är min lediga helg för sen ska jag jobba nästa helg och helgen efter det åker jag. DÅ ÅKER JAG! Kan inte fatta det. Det kommer gå så snabbt.
Så hon sa att den här helgen ska jag ha kul och njuta. Hon är så snäll och sa att jag kommer få vara ledig nästa vecka så jag kan packa och fixa osv. Så kan jag slappna av och njuta den här helgen. Så snällt och jag är så tacksam. Ska försöka lyssna och göra som hon säger.

Ser fram emot helgen. Imorgon ska jag på bio med Marielle. Lördagen är öppen för förslag och på söndag är det Summer Jam. Mer om det en annan dag.

Nu MÅSTE jag sova.
God natt alla kära läsare. Eller god morgon kanske jag borde säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se