Uppdatering

Varför blev det ingen uppdatering igår?

Ja, dagen sprang iväg utan att jag direkt gjorde något kändes det som. På förmiddagen åkte jag med min värdmamma och den äldsta tjejen till några affärer. Sen åt vi lunch. Gott och trevligt!
Kom hem och åkte och träffade Josefin. Vi åt glass och pratade. Så trevligt!
När jag kom hem pratade jag med min familj. Sen fixade jag lite med allt som bör fixas. Sen var det middag, mer fix och sen pratade jag med min värdmamma.
När vi sa god natt lovade jag henne att gå och lägga mig. Så det gjorde jag. Därav ingen uppdatering.

Snart ska jag börja jobba så bilder från Yankees kommer ikväll. Rikitgt roligt att ha sett en match!

Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se