En Mathilda dag idag

I natt vaknade jag av blixtar och dunder. Läskigt! Det var precis över huset.

Men idag skiner solen igen och det är varmt, väldigt varmt.

Idag blir det en Mathilda dag och temat är att ta hand om kroppen. Har precis varit och tränat Bodypump. Nu är jag nyduschad och ska om ca 2 timmar iväg till ett SPA för Swedish massage och ansiktsbehandling. Efter det ska jag ta mig till poolen och ligga och läsa.

Inte en sån dålig dag!

Igår åt jag en jättegod räkpasta med mina värdföräldrar och sen såg jag på tv med min värdmamma.
Det kändes verkligen som söndag igår så det var härligt att vakna upp till söndag idag. Kändes då som att man fick en extra dag.

Hoppas ni njuter av er helg! Jag går runt och ler hela tiden. Vad jag än gör så har jag bilder från bröllopet i huvudet. Jag till och med drömde om det. Vilket sagobröllop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se