Full rulle

Bara för er kära läsare så stannade jag uppe sent och lade upp bilderna från Midsommar. Hoppas ni gillar dem.

Den här dagen har bara sprungit iväg. Först nu hade jag tid att sätta mig vid datan. Förmiddagen gick åt till att handla till imorgon, sen var det Graduation kalas, sen hem och laga mat tills imorgon, hjälpa till lite, se på tv med min värdmamma och sen var denna söndagen slut.

Denna vecka kommer att vara galen. De som ska packa kommer imorgon och på torsdag flyttar vi. Galet!

Nu ska jag sova. Så jag har energi till imorgon. MIN FÖDELSEDAG!

God natt kära läsare!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Bilderna och filmerna från din midsommar såg underbara ut! Du lär ha haft en supermidsommar som svensk i USA ^^ Nästan lite smått avundsjuk, haha. Grattis i förskott! :)

2010-06-28 @ 23:28:38
URL: http://gronaelefanter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se