Grattis till Studenten!

Idag tar min älskade syster Josefin studenten!

Jag kan inte förstå att hon tar studenten. Jag kan heller inte förstå att jag inte är där hos henne på denna stora dag. Önskar att jag kunde dyka upp som en suprise, men tyvärr så går inte det. Men jag tänker på dig älskade syster, varje minut. Jag hoppas du njuter till fullo av dagen!

Jag kommer själv ihåg den underbara, pirrande, härliga känslan jag hade för 2 år sedan (wow, tiden går verkligen fort). Vilken dag det var, ett minne för livet! Det får mig att längta tillbaka till S3, den underbara studentveckan och alla härliga vänner. Vilken tid! Jaa, får ta och erkänna att en liten saknad kom över mig.

Så Josefin, ha det så underbart kul idag! På Champagnefrukosten, utspringet, flakåkandet, släkten och sen utgången. Du är verkligen värd det och jag är så stolt över dig!

Passar även på att gratta alla andra Studenter!


Syster och jag på min student!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se