Lek, pool och grillning

Min Memorial Day var solig, varm och mycket bra. På förmiddagen åkte jag och min värdpappa med barnen till en lekpark där de cyklade och lekte i lekparken. Så varmt men kul!
Åkte hem och hade lunch och sen åkte hela familjen till poolen. Så härligt att slänga sig i poolen lite och leka och sen lägga sig och slappa i solstolen. Underbart! Brände mig inte heller, ett stort plus.
Efter poolen åkte vi till barnens kusiner där det grillades hot dogs och hamburgare och lektes. Trevligt!
Kom hem och barnen lades och det städades.

Nu slappar jag i mitt rum till "The Bachelorette". Efter det ska jag sova.

Hoppas ni har haft en bra dag också. Vad har ni gjort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se