Min slappar dag


Min morgon började ansträngande med Bodypump men sen har den gått i lugnets och slappartecknet.

Det blev Swedish massage och efter det ansiktsbehandling. Jag gled runt i min rock och badtofflor och njöt.
Massagen var riktigt skön. Ibland gjorde det ont, ibland kittlades det. Men mestadels var det bara riktigt skönt.
Ansiktsbehandlingen var så skön. Jag höll på att somna flera gånger och "väcktes" av att hon gjorde något och jag undrade "vart är jag?". Läskigt! Men så härligt!!
Efteråt kände jag mig så avslappnad och som en ny människa. Vilket att lyx att få både massage och ansiktbehandling.







Fortsatte i samma tecken och åkte till poolen och låg och läste. Så skönt! Tog ett litet dopp också för att svalka av mig. Blev hungrig och beställde pommes men blev mätt bara av att titta på tallriken.







Åkte hem och fortsatte slappa. Vek faktiskt lite tvätt också. Och sen avnjöt jag en god potatissallad med mina värdföräldrar och sen lite tv med min värdmamma.

Nu är jag trött och det ska bli så skönt att få krypa ner i sängen.

God natt!


Kommentarer
Postat av: ellen

Vad skönt du ser ut att haft det.... :)



Ja gud så vackert det var!!!

2010-06-21 @ 10:07:44
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se