Onsdag

Idag har det varit en bra dag! Mycket dans har det blivit. Min rygg värker och det strålar ända ner i benet. Inget kul alls!

På kvällen, efter jobbet, såg jag på tv med min värdmamma. Vi har så kul ihop, jag kommer verkligen att sakna henne. Idag har vi också tittat på inredningssaker till det nya huset. Vi är ett bra team och det är så kul när hon gillar mina idéer. Och jag är så glad över att jag får ha ett finger (eller flera) med i det hela. Det gör mig glad!

Nu ska jag snart sova!

God natt!


Ps. Ni som väntar på svar på era frågor. Jag har inte glömt bort er. Jag har så dåligt samvete men tiden bara rinner iväg. Men i helgen ska jag sätta mig ner med dem, det lovar jag.

Kommentarer
Postat av: Svea

Hej! Kan du inte berätta lite mer om hur det var på det high school som du besökte? T.ex: Var eleverna flitiga eller mer slappa och busiga? Hur såg lektionerna ut? Vad hade de för kläder? Skillnader mot svenska gymnasier och hur det ser ut i amerikanska filmer? Blev du bra bemött av eleverna? Är så nyfiken på det!

2010-06-10 @ 10:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se