Roadtrip Juni 2010: Cape Cod, Whalewatching

På söndagmorgonen var det dags för Whalewatching. Något som jag verkligen såg fram emot.
Jag hade drömt om att få se "stjärten" när de dyker ner i vattnet. Det fick jag se. Jag hade aldrig kunnat drömma om att få sen dem HOPPA, men det fick jag se.
Det var så häftigt att se valarna, vi såg humpback whales (knölval). De är större än vad man kan tro och det var så häftigt att se dem ute i del vilda.
Jag låter bilderna tala för sig själva. Men jag vill bara säga att en som jobbade på båten sa att hon varit på tusentals whalewatching men den här var en av de bästa.
Inte dåligt eller hur?! Även om detta var min första kan jag inte annat än hålla med. Denna whalewatching var kanon.


















































Bye Bye!



Riktig häftig whalewatching och vi var lyckliga och mycket nöjda när vi klev iland. Vi hade sett vilda valar på nära håll!!

Kommentarer
Postat av: Erika

fy va häftigt ju mathilda!

2010-06-14 @ 22:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se